Compliment of klacht
Alle medewerkers en medisch specialisten van Stolmed Oogklinieken zijn er voor u en doen elke dag hun best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Uiteraard vinden wij het leuk een compliment te ontvangen wanneer wij u goed hebben geholpen. dit motiveert ons! Toch kan het ook gebeuren dat iets niet goed gaat of u ergens ontevreden over bent, uw feedback is dan ook van belang zodat wij het vertrouwen weer kunnen herstellen.
Compliment
Wilt u de kliniek, een medisch specialist of andere medewerker in het zonnetje zetten? Vul dan hier ons complimentenformulier in.
Klacht
Wanneer u een klacht heeft kunt u dit bespreken met de betreffende medewerker/medisch specialist. Het kan natuurlijk voorkomen dat dit niet het gewenste effect heeft of dat u de klacht niet met deze persoon (personen) wilt bespreken. Het is dan mogelijk om bij een andere medewerker uw klacht in te dienen. In overleg met u kan hij/zij namens u een klacht indienen zoals u dit wenst. Komt u er op deze wijze niet uit dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling van Stolmed Oogklinieken.
De klachtenregeling
Stolmed Oogklinieken beschikt over een klachtenregeling. Deze regeling zorgt ervoor dat op professionele wijze aandacht wordt besteed aan uw klacht. De oorzaken van de klacht worden geïnventariseerd, geregistreerd en met u gecommuniceerd. Tevens kan dit kan bijdragen aan verbetering van de zorg van onze kliniek.
U kunt onderstaand formulier invullen, onze klachtenfunctionaris zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Hier vindt u ons klachtenreglement.
De Geschillencommissie
Stolmed Oogklinieken is aangesloten bij de geschillencommissie EZa. Komt u er niet uit met de klachtenfunctionaris dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie via https://geschillencommissie-eza.nl